Hoppsan!!
Helt plötsligt så är det mitten på Maj!
Vad tiden går fort och shit vad det hänt grejer..

Idag har jag bland annat fått kontraktet på min nya lägenhet där jag flyttar in den 1 Juli! Ska bli så spännande och roligt! Tror jag kommer trivas bra där! Lyckades hitta en lite större 1a, eller snarare 1,5a, på 48kvm där man enkelt kan dela av rummet så man får ett "sovrum"..
Men vad är grejen med att alla mina saker ska gå söner helt plötsligt innan flytt!? Bara för att jag redan kommer ha massa utgifter på soffa och TV och lite annat smått och gott i möbelväg. Nu har både min dator kraschat OCH min mikro har pajjat.. sjukt tråkiga utgifter att ha, speciellt när man inte har fått jobba ett skit det senaste och verkligen får vända på alla kronor. Tur är väl ändå att skatteåterbäringen kommer snart! Då går jag leva på den ett tag!!

Vad har mer hänt?! Jag har fyllt ett år äldre, hela 26 år (skit)gammal! börjar kännas nu! Räknas jag ens som ungdom längre!? Inte av SJ i alla fall.. 😉

Skolan går framåt! Dock ligger c-uppsatsen på is litegrann så försöker jag ta tag i annat sålänge (måste dock fixa min dator för att kunna lösa det!?)

Det som går riktigt, riktigt bra just nu är träningen!! Känner mig stark och börjar bli riktigt nöjd med min kropp!! behöver bara kämpa lite till med mina ben och såklart min kondis sen är jag helnöjd!
Försöket få mig själv att inte ha så höga krav på mig själv när det gäller träningen.. Jag lever med en man som tycker att det är normalt att träna varje dag, det är vad jag jämför med.. Detta resulterar i att jag ofta tycker att jag tränat dåligt/lite om jag bara gjort 4 dagar på gymmet en vecka.. Försöker jobba bort detta och inse att det är lagom och att man måste få lov att vila också!! 😊

Vill även tillägga att jag aldrig någonsin tränar hela kroppen på ett pass.. jag har ett schema som rullar med 2-3 muskelgrupper/dag vilket gör att resten får vila.. allt mycket genomtänkt så att musklerna ska hinna återhämta sig ordentligt.. alltså kan jag rent principmässigt köra 7 dagar/v men har skräp nu försökt skära ner en smula och ändå känna att jag är duktig även om jag tar vilodagar.. 😉 en ren mental träning för mig själv!!
jag är expert på att förneka mig själv saker, att tänka att jag inte har rätt till saker, att jag inte förtjänar saker.. men det är mitt nya projekt!

Jag kan, jag ska, jag förtjänar och jag har rätt till!! 👍💜





Imorgon blir det promenad, ett litet möte på jobbet och mest bara njuta i solen!! Hoppas ni får en härlig morgondag!

Puss & Kram 💞

Kommentera

Publiceras ej