Hej allihop!!
 
Vill börja med att säga att GUD vilken skitapp blogg.se har! Kan inte lägga till bilder då den bara säger att den inte kan ansluta till blogg.se och nu dessutom så sa den att den publicerade ett inlägg som jag skrivit men så försvann det bara! Någon mer som har detta problemet och är det någon som klagat? 
 
I vilket fall så får jag skriva om inlägget på datorn istället! :)
Första advent blev inte alls som planerat då våra vänner inte kunde komma och jag själv var inte alls så sugen på att ge mig ut ner till stan då det mer eller mindre blåste storm! Så jag gick omkring hemma och drällde i pyjamasen istället halva dagen! Fick pluggat några timmar på eftermiddagen och sedan fick jag tränat också! SKÖNT! :)
Sent på kvällen fick vi besök vilket slutade med att vi satt och spelade sällskapsspel till klockan halv tre på natten!! :D Standard! Sån lyx att kunna göra så när man pluggar! 
 
Igår fick vi dock lite revanch vad det gällerf adventsfirandet då våra vänner kunde komma då istället! 
Jag lagade middag och sedan fikade vi med pepparkakor, lussebullar och glögg och spelade spel! :)
Så mysigt att få träffas och umgås så ibland! :) Jag och Linnea satt och pratade i flera timmar och löste som vanligt några världsproblem! ;) haha
Jag har som sagt en tendens till att bli väldigt provocerad och upprörd över hur många människor kan ha tendenser till att bli väldigt egocentriska och otolleranta gentemot sina medmänniskor och detta är ofta mycket frustrerande! Så skönt att ha någon som Linnea som tänker som jag som man kan vädra ut lite frustration med! :D
Har seriöst funderat på om jag ska ge mig in i politiken här nu inför valet men jag får nog suga på den karamellen ett tag till! Men egentligen, vill jag ha förändring så får jag ju se till att hjälpa till för att förändringen skall ske, eller hur!? :)
 
Idag har också varit en slö dag, igår sov jag i omgångar fram till klockan tre på eftermiddagen(var uppe några gånger innan) innan jag fick klätt på mig och startat dagen. Idag är en likadan dag, dock har jag inte sovit så mycket/länge men jag är likt förbaskat lika trött! Vet inte om det är någon konstig förkylning eller något som inte vill bryta ut kanske!? Jaja, är det så så sover jag ju hellre lite extra några dagar istället för att bli sjuk! :)
 
Nu ska jag ta och äta igen, måste ladda upp ordentligt idag, dags för benpass på gymmet!
Min akilleshäl! Kondition och ben är något som jag tycker är så sjukt tråkigt att träna och därför har jag tyvärr inte den motivationen som jag skulle vilja ha! Bara att ta sig i kragen och göra det och försöka hitta glädjeämnen på vägen! :) 
 
Idag är det ju dessutom min älskade lilla favorit Charlies 1 års dag!! :D
Tänk att tiden går så snabbt!! Tänk att det var ett år sedan som jag satt hemma som på nålar av spänning och den vågen av glädje och kärlek som sköljde över en när man för första gången fick se den lilla prinsen!! Helt galet!! Jag ska alltså upp till Tjörn på kalas till helgen! :) Har fått låna bil denna helgen så resan kommer bli ofantliga mängder enklare! :) Hoppas nu bara på att mitt hjärta kan följa med då han för tillfället befinner sig i en pluggbubbla! 
 
Hoppas ni får en fin tisdag allihop!
 
Kram! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej