Godkväll allihop, eller kanske godnatt!? :) oavsett så hoppas jag att alla haft några bra dagar!! Det har jag haft förutom en orolig trötthet och en visdomstand som bråkar!!

Har inte gjort sådär väldigt mycket sedan sist, pluggat en del, tränat lite kondition faktiskt (heja mig!) och mest suttit inne!!

Vi har ju haft storm här nere i Skåne!! och denna gången var det inte bara här som stormen landade vad jag förstått!! Är dock tacksam att vinden vände i "rätt" riktning innan den tog i från tårna för det skonade mina fönster väldigt!! Annars hade de nog inte klarat sig denna stormen!!
Jag har inte varit utanför dörren sedan igår morse så jag kan dessvärre inte uttala mig ang. läget efter stormen men det verkar som att vi haft en ordentligt besvärlig översvämning också men det är som sagt inget som jag märkt av då jag ju bor "uppe på kullen"!

Imorgon ska jag dock transportera oss 30 mil upp till Tjörn och fira älskade Charlies 1-årsdag!! 😄
Ska bli så himla roligt och mysigt och dessutom fantastiskt roligt att mitt hjärta kan följa med också!! 😄🙌

Så, nu har jag diskat, städat och tvättat så att det är trevligt att komma hem på söndag!! 👍

Nu är det dags för sängen så jag orkar köra i busvädret imorgon!! 👍

Puss & Kram


Kommentera

Publiceras ej