Idag har det varit en typisk måndag. Jag har med andra ord inte fått gjort ett skit.
Sitter just nu och kollar på Farmen! Så himla roligt att se BK i rutan! Sedan första gången jag träffade denna fantastiska människa har jag vetat att hon skulle ge sig på en dokusåpa, frågan var bara vilken, och nu sitter jag gör och skrattar högt åt hennes fantastiska kommentarer! 😄

Ska ner till gymmet lite senare, rygg står på schemat idag!! Får dock klara mig själv idag då hjärtat har åkt till päronen men det ska nog gå bra!! 😜

Imorgon är det jobb på Yves, med andra ord måste jag sova länge och äta mycket idag då det är väldigt fysiskt!! Sitter inte mer än på resterna, annars går vi en slinga och plockat produkter, ca 2mil om dagen i stålhättor på betonggolv.. 😜

Det har äntligen snöat här idag!! Men som det verkar så kommer det inte ligga kvar mer än till imorgon.. Hoppas jag har fel. Behöver verkligen allt ljus som jag möjligt kan få just nu!! ❄⛄⛅

Hoppas ni får en härlig kväll!!
Kramar

Kommentera

Publiceras ej