Nu är det dags för mig också att testa på att blogga! Har försökt innan men var rätt dålig på är uppdatera så jag läge ner det efter ett tag.
Men nu ska jag alltså göra ett försök till! Jag ska försöka hålla det lugnt och städat, inte för mycket politik och annat som jag ofta blir lite för engagerad i. Men om det skulle slinka ur en och annan groda så får ni helt enkelt gilla läget!

Denna dagen har varit toppen! Har äntligen hämtat min nya telefon som kom på posten igår! Det blev en LG Nexus 5 och jag måste säga att jag är så himla nöjd! Hade en Samsung GSII tidigare men den åkte på en fuktskada i februari så har använt den bara när den fungerat och bytt mellan den och en telefon som jag fick gratis från tre, den var så totalt, katastrofalt, värdelös att det kommit många grodor det senaste!
Så nu har jag då äntligen en ordentlig telefon!! Galet nöjd! Skärmen är fantastisk, reaktionsförmågan fläckfri och helt ärligt har den precis allt som jag behöver i en telefon. Jag har dock inte testat kameran något vidare ännu men tänkte göra det imorgon!!

Har även städat idag och läst en del inför C-uppsatsen som jag skriver med en gammal klasskompis!! Imorgon tänkte jag adventsmysa lite genom att pynta och baka lite lussebullar!! Får testa min kamera då!!

Hoppas alla för en fantastisk första advents helg!!

Kram ❤

Kommentera

Publiceras ej