Hej Lördag!
 
Precis när jag skrev det så slog klockan tolv och det innebär alltså att det nu är Lördag!
Idag skall jag försöka få städat här hemma och vika undan all tvätt som jag fått tvättat idag! 
Annars blir det träning och kanske en film!? Vi får helt enkelt ta det som det kommer! 
Jag har ju givetvis en lång lista på saker som jag skulle behöva göra som att frosta av frysen, tvätta fönsterna, slänga sopsorteringen, tvätta några mattor osv.. Ni vet, sånt där som man "ska göra imorgon" som blir nästa vecka eller till och med nästa månad i vissa fall.
OCH ja min älskade syster, jag vet att jag är lat som inte går ut med sopsorteringen när jag har den i soprummet.. så PUSS på dig ;)
 
Veckan som varit har jag varit i skolan och träffat handledaren till C-uppsatsen. Går trögt just nu men jag hoppas att jag kan få in flytet snart! 
Har även jobbat några dagar på yves men annars har jag mest gått och dragit. 
 
Jo förresten!! Idag har jag varit och kollat på en lägenhet! :D 
Efter ett års aktivt lägenhetssökande och tre års köande fick jag ÄNTLIGEN komma på visning! 
Inte för att lägenheten var något att ha direkt men det kändes ändå som ett steg i rätt riktning! Det händer någonting nu! :) Känns bra! Men, som sagt, det blir ett nej på den lägenheten. Insåg att jag nog vill ha en 2a ändå, vill ha utrymme att leva på nu känner jag.
Ingen mera skokartong! ;)
Sedan var det ju inte ett plus att den låg på Elineberg vilket är några minuter utanför stan, ca 15 min med buss ifrån där jag bor nu, vilket är ganska långt då jag ändå vant mig vid att kunna röra mig fritt inne i stan. 
Svårt att vänja sig vid något annat när man inte har bil.
Hoppas bara att jag lyckas hitta den där 2an lite mer centralt och det SNART! :) På måndag blir det att ringa en runda tror jag bestämt! :) 
 
Träningen flyter på, hade 3 dagars uppehåll och kände av det direkt. USCH!
Älskar känslan av att vara nytränad och framförallt träningsvärken!! :P
Idag var det axlar på schemat, vi kastade om övningarna lite och fokuserar nu mer på utsidan av axlarna då de behöver få lite extra attention nu ett tag! Framsida axlar är jag rätt så nöjd med just nu så nu är det dags att bygga utsida och så får jag fortsätta att kämpa med baksidan som är min akilleshäl.. :/ Jobbigt att jag alltid får känningar där men det är bara att fokusera och träna så som min kropp tillåter mig! :D 
 
Hoppas nu att alla fina människor får en fantastisk helg! :)
 
Puss & Kram 

1 kommentarer

Mamma

26 Jan 2014 08:45

Synd på lägenheten, men håller tummarna att något bättre snart dyker upp. Det är du värd. 💖 kram

Kommentera

Publiceras ej