Fest i hela huset kallade jag föra inlägget.. Och inte skrev jag något om det! Som ni förstår är det fest i vårt hus idag, närmare bestämt beerpong turnering!! Jag ska försöka att inte låta som en bitter gammal, men klockan är närmare ett och musiken har bara blivit högre och högre, en kille slank in i vår korridor förut när vi gick ner till tvättstugan, han vinglade in i vårt uppehållsrum, på väg ner i hissen så hade någon spytt, när vi kom upp igen luktade det diarré bajs i hela korridoren.. inte undra på att killen hade bråttom...

Jag bor i ett studenthem, man får tåla mer här och jag borde flyttat härifrån för länge sedan, men har det blivit värre!?
Jag har bott här i fyra år nu och lite till och aldrig tidigare har vi behövt någon störningsjour eller väktare eller liknande utan vi har haft respekt gentemot varandra och det har inte varit så farligt, klart det hänt några incidenter genom åren och att någon fest ballat ur men från och med detta året så vet jag inte riktigt vad som hänt... Nu har vi ett nummer att ringa när det gått över styr så som det gjort idag och sådana här fester förekommer ungefär en gång i månaden!!

Usch vilket bittert inlägg!! 😜 Men på allvar så är jag lite rädd för ignoransen som uppvisas!?
Eller är det bara jag som börjar bli gammal??

Jaja, jag får helt enkelt se till att få napp på en lägenhet lite snabbare!! 😋

Kram på er

Kommentera

Publiceras ej